Periodonti Tedavisi

Periodonti (Diş Eti Hastalıkları ve Cerrahisi)

Diş eti hastalıkları ve cerrahisi alanında yer alan periodonti, genel olarak diş etinde ve dişi destekleyen dokularda ortaya çıkan iltihabi hastalıklardır. Bu tür hastalıklarda erken teşhis çok önemlidir. Hastalığın ilerlemediği durumlarda kısa sürede kolaylıkla üstesinden gelinen ve başarılı bir şekilde tedavi edilen periodonti, günümüzde çok sayıda kişide görülen ancak fark edilmediği için sinsice ilerleyen bir rahatsızlıktır. Yılların verdiği deneyimle üstün kalitede hizmet sunan polikliniğimizde 7’den 70’e herkese İmplant Tedavisi başta olmak üzere; pek çok farklı alanda hizmeti verilir. Oldukça yaygın olmasına rağmen çoğu kişi, bu tür diş eti hastalıkları hakkında yeterli bilgiye sahip değildir. Bu durum hastalığın ilerleyerek birçok sorunu beraberinde getirmesine neden olur.

Periodonti (diş eti hastalıkları ve cerrahisi) hizmetimizden de yararlanmak için polikliniğimizden destek alabilir, bu sayede diş eti hastalıklarını önleyebilir ve mevcut rahatsızlıkları mümkün olduğunca erken dönemde giderebilirsiniz. Bünyemizdeki deneyimli ve uzman hekimlerden yardım alarak doğal dişlerinizi koruyabilir, çiğneme konusunda herhangi bir sorun yaşamadan hayatınızı devam ettirebilir ve sindirim konusunda destekleyici adımlar atabilirsiniz. En önemlisi korkmadan gülümsemenin keyfine vararak yaşam kalitenizi artırabilirsiniz.

dis-eti-tedavisi

Periodontal Hastalıkların Oluşum Süreci ve Erken Tedavinin Önemi

Herkes sağlıklı ve güçlü diş etine sahip olmak ister. Herhangi bir diş eti hastalığının olmadığı zamanlarda diş eti pembe renkli olur. Portakal kabuğu gibi hafif pürüzlü olan bu bölgenin dişle arasındaki sınır ise düzgün bir hat şeklinde olur. Ayrıca diş eti problemi olmadığının en kesin göstergelerinden biri de yemek yeme ve diş fırçalama sürecinde diş eti kanamasının görülmemesidir. Bununla birlikte herhangi bir diş ya da diş eti hastalığı olmasa da belirli aralıklarla bir uzmana görünmek oldukça önemlidir.

Polikliniğimiz periodontiden acil muayene hizmetlerine kadar pek çok farklı hizmeti sizlere sunar. Bu sayede hastalığınız ilerlemeden gerekli tedaviyi görebilirsiniz. Periodonti (diş eti hastalıkları ve cerrahisi) konusunda yeterli bilgiye sahip olarak diş eti rahatsızlıklarının oluşum süreci ve belirtileriyle ilgili soru işaretlerinizi giderebilirsiniz. Bu tür hastalıklar, diş etinde oluşan iltihapla başlar. Şayet başlangıç sürecinde tedavi yapılmazsa sadece diş eti kanaması ve çekilmesi gibi sorunlar değil; aynı zamanda dişleri ve diş etini destekleyen alveol kemiği büyük hasar görebilir, diş kayıpları yaşanabilir. Bu nedenle diş eti rahatsızlıklarının belirtileri varsa bizimle iletişime geçebilir ve uzman hekimlerimizden profesyonel destek alabilirsiniz.

Periodontal Hastalıkların Belirtileri Nelerdir?

Periodontal hastalıkların erken dönemlerindeyken polikliniğimizden periodonti (diş eti hastalıkları ve cerrahisi) hizmeti alabilir, böylece kolaylıkla diş ve diş eti sağlığınızı koruyabilirsiniz. Daha ilerlemiş diş eti rahatsızlıkları için de alanında uzman hekimlerimiz sayesinde düzenli bir şekilde tedavi görerek dişlerinizin daha fazla zarar görmesinin önüne geçebilirsiniz. Bu süreçte diş eti hastalıklarının belirtileri konusunda bilgi sahibi olmanız size oldukça fayda sağlar. Şayet diş etinizde kanama, kızarma, şişme, çekilme varsa en kısa sürede polikliniğimize başvurabilir ve gerekli muayeneleri olabilirsiniz.

Ayrıca diş eti çekilmesi nedeniyle kök yüzeylerinde oluşan hassasiyet, dişler arasında ve kenarlarında ortaya çıkan kararmalar, diş ile diş eti arasından gelen iltihap, dişlerde meydana gelen sallanmalar periodontal hastalıkların diğer belirtileri olarak karşınıza çıkar. Bu tür rahatsızlıklar söz konusu olduğunda ağzınızda kötü koku ve tat oluşur. Bu durum yaşam kalitenizi de düşürür. Bu nedenle sağlıklı, bakımlı ve enerjik bir görünüm için polikliniğimizdeki uzman ekibimizden profesyonel destek alabilir, ağız ve diş sağlığı konusundaki endişelerinizden kısa sürede kurtulmanın avantajını elde edebilirsiniz.

dis-eti-tedavisi

Dt.