Evde Fizik Tedavi

Evde fizik tedavi hizmeti, fizyoterapistler tarafından uygulanmakta ve kişilerin çeşitli sağlık sorunlarına çözüm bulmayı hedeflemektedir. Ev ortamında uygulanan bu tedavi, kişilerin kendi konfor alanlarından ayrılmadan hizmet almasına olanak tanımaktadır. Alanında uzman ve deneyimli kişilerce verilen bu hizmet, hastaların fiziksel problemlerini tedavi etmeyi hedeflemektedir.

Hastane ortamına gidecek durumu bulunmayan ancak fizik tedavi hizmetlerine ihtiyaç duyan kişiler, evde serum takma gibi evde sağlık hizmetleri kapsamına giren fizik tedavi yöntemlerinden yararlanabilmektedir. Kişinin, kendi evinde uygulanan bu tedaviler; uzman doktorlar eşliğinde yürütülmekte ve fiziksel hastalıklarını iyileştirmeyi hedeflemektedir.

Evde Fizik Tedavi Nedir?

Evde fizik tedavi, kişilerin ihtiyaç duyduğu fiziksel tedavi ve terapilerin ev ortamında uygulanması anlamına gelmektedir. Çeşitli aletler ve egzersizler yardımıyla yürütülen bu tedavi; kişilerin fiziksel hastalıklarına çözüm bulmayı hedeflemektedir. Bu sürecin evde yürütülmesi sayesinde, kişilerin konfor alanlarından çıkmadan hizmet alması mümkün hale gelmektedir.

Hastane ortamına girmekte zorlanan veya evden çıkamayacak durumda olan hastalar, evde fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmetleri ile kolay bir şekilde hizmet alabilmektedir. Fonksiyonel olarak hareket edemeyen kişiler, talep ettikleri doğrultuda uygun prosedürlerle hazırlanan evde sağlık hizmetleriyle kendi evinde tedavi edilmektedir.

Evde Fizik Tedavi Hizmeti Nasıl Verilir?

Fizyoterapi, kişilerin hareket özgürlüğünü kısıtlayan çeşitli semptomları azaltmayı hedeflemektedir. Fıtık, felç, omurga rahatsızlığı, uzuv eksikliği, bedensel bir engel, kırık, Parkinson ve ALS hastalığı gibi rahatsızlıkları yaşayan kişiler; ihtiyaç duydukları tedavi yöntemine ilgili kurumlara başvurarak hızlı bir şekilde ulaşabilmektedir.

Evde yaşlı bakımı hizmetleri kapsamında yer alan Zeytinburnu evde fizik tedavi, evden çıkacak durumu olmayan kişiler için özel olarak hazırlanmaktadır. Evde özel fizik tedavi fiyatları, söz konusu tedavinin içeriğine ve tedavi esnasında kullanılan malzemelerin türüne göre değişkenlik göstermektedir.

Fizik Tedavi Egzersizleri İle Ağrılarınızdan Kurtulun!

Fizik tedavi egzersizleri, çeşitli vücut bölgelerinde ağrıya sebep olan ana etkenin çözülmesine yardımcı olmaktadır. Bel fıtığı, kronik sırt ağrısı ve uzuv kırılması gibi ağrılı hastalıklarda; evde fizik tedavi hizmeti kullanılmakta ve kişilerin ağrı şikâyetlerinden hızlı bir şekilde kurtulması sağlanmaktadır.

Omurga ve kemik gruplarında oluşan hastalıklar nedeniyle ortaya çıkan ağrılar, kişilerin yaşam kalitesini olumsuz anlamda etkilemektedir. Ağrı nedeniyle dışarı çıkamayan ve günlük hayatta sıkıntı çeken kişiler, fizik tedavi egzersizlerinin mucizevi etkileri sayesinde kısa sürede iyileşebilmektedir.

Fizik Tedavi Egzersizleri İle Hareket Kabiliyetinizi Arttırın!

Obezite, modern dünyanın en önemli sağlık problemleri arasında yer almaktadır. Genellikle hareketsizlik nedeniyle ortaya çıkan bu hastalık; kişilerin evden çıkamayacak duruma gelmesine neden olmaktadır. Çeşitli fizik tedavi egzersizleri ile arttırılan hareket kabiliyeti, kişilerin obezite ve kilo problemlerinin çözülmesine yardımcı olmaktadır.

Fizik Tedavi Egzersizleri İle Daha Sağlıklı Bir Yaşam!

Fizik tedavi egzersizleri, kişilerin daha dinç bir vücuda ve daha kaliteli bir yaşam standardına sahip olmasına olanak tanımaktadır. Sağlıklı bir vücut, mutlu geçen bir ömür mümkün kıldığından; dâhiliye hastalıklarına verilen önemin fiziksel hastalıklara da verilmesi gerekmektedir. Fizik tedavi egzersizleri ile daha dinç bir vücut yapısına sahip olan kişilerin, günlük hayatlarını daha kaliteli idame ettirdikleri görülmektedir.

Evde Fizik Tedavi Hizmeti Hangi Hastalara Verilir?

Evden çıkma ihtimali bulunmayan veya denge – yürüyüş problemi yaşayan kişiler; evde fizik tedavi İstanbul hizmetlerinden yararlanabilmektedir. Ameliyat sonrası glutatyon tedavisi ve fizik tedavi egzersizlerine ihtiyaç duyan ve bu bağlamda uzman bir doktordan hizmet alması gereken kişiler de evde fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmetlerinden faydalanabilmektedir.

Felçli hastalara evde fizik tedavi, hastane ortamına gidemeyen kişilerin aldığı hizmetler kapsamına girmektedir. Felç durumunu yaşayan kişilerin günlük olarak belirli düzeylerde hareket ettirilmesi gerektiğinden, uzman kişiler tarafından yürütülen fizik tedavi uygulamalarından yararlanmaları önem arz etmektedir.

Hangi Hastalıklarda Evde Fizik Tedavi Hizmeti Verilir?

Evde fizik tedavi ücretleri, söz konusu tedavinin türüne göre değişkenlik göstermektedir. Kişinin sahip olduğu hastalığın ciddiyet düzeyi de fiyatlandırma sistemi üzerinde etkili olmaktadır. Evde sağlık hizmetleri kapsamında yer alan evde fizik tedavi hizmeti şu hastalıklara sahip olan kişilere uygulanmaktadır:

• Kalp Krizi
    • İnme
    • Uzuv Kırıklığı
    • Bedensel Engellilik
    • Multipl Skleroz
    • ALS Hastalığı
    • Total Kalça Ameliyatı
    • Diz Protezi Ameliyatı
    • Obezite
    • Bel ve Boyun Fıtığı

Evde fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmetlerinin avantajları; evden çıkmadan hareket özgürlüğü kazanma, ev konforunda tedavi görme, fiziksel yetersizlikleri en aza indirme ve ortopedik hastalıklar nedeniyle ortaya çıkan ağrıları azaltma olarak sıralanmaktadır.
    Evde yapılan sağlık hizmetleri, kişilerin talepleri doğrultusunda şekillenmekte ve daha kapsamlı hale gelmektedir. Evde kulak yıkama ve evde kan alma gibi hizmetlerin de dâhil edilebileceği fizik tedavi, kişilerin daha sağlıklı ve aktif olmasına yardımcı olmaktadır.
    Fizik tedavi hizmetinin yeteri kadar etki gösterebilmesi için uzman kişiler tarafından uygulanması gerekmektedir. Kişilerin, tedavi sürecine başlamadan önce detaylı bir araştırma yapması ve hizmet alacağı kurumu ruhsat açısından tetkik etmesi; yanlış tedavi nedeniyle ortaya çıkabilecek sorunların engellenmesi açısından önem arz etmektedir.